Mobitele koji su tehnički oštećeni do te mjere da ne mogu (ili ubrzo nakon popravka neće moći) u potpunosti ispunjavati svoju namjenu najbolje je ne popravljati te ih pohraniti u ropotarnicu povijesti.
Uočili ste ozbiljna zastajkivanja u radu mobitela ili ste ga oštetili do te mjere da se pitate je li ga uopće moguće spasiti? I ako jest, isplati li se to? Posjetite nas i nakon što zaprimimo uređaj, naš serviser će provjeriti u kakvom je zaista stanju. Stručno oko ipak će najbolje procijeniti isplati li se novac uložiti u popravak.
Nekad je na prvi pogled očito da se mobitel nakon oštećenja bori s pokretanjem najčešće korištenih aplikacija i da ne može u potpunosti obavljati svoju namjenu. Takav uređaj po nama je neupotrebljiv i tada ćemo vam rado savjetovati kojim modelom ga zamijeniti jer smatramo da za svoje novce zaslužujete više.
Kada ipak procijenimo da nade ima i da će uređaj u normalnoj upotrebi nakon popravka raditi tri do pet puta duže od našeg jamstva na uslugu, definirat ćemo cijenu popravka. Uočimo li prilikom testiranja uređaja da se memorija za instalaciju aplikacija napunila samom nadogradnjom osnovnih aplikacija, savjetovat ćemo kupnju novog uređaja jer ovakav je praktički neupotrebljiv.
Ustanovimo li dodatne kvarove kad rastavimo uređaj (za koje je jasno da će znatno podići dogovorenu cijenu popravka), kontaktirat ćemo vas kako bismo zajednički odlučili što dalje. Odlučite li nam ukazati povjerenje i nastaviti, otklonit ćemo dogovoreni kvar, bez naknade se pobrinuti za sitne skrivene kvarove te nakon finalne provjere svih funkcija i sastavljanja uglancati uređaj. Po dolasku u servis osjećat ćete se kao da ste u ruke dobili novi mobitel.
Procijenite li ipak prilikom našeg poziva da vam se popravak ne isplati ili odustanete jer vam je trošak u danom trenutku jednostavno previsok, nećemo vas teretiti za naknadu usluge. Jer povjerenje i zadovoljstvo klijenata jednako su nam važni kao i učinkoviti, profesionalni i brzi popravci.